Veelgestelde vragen

Ik heb een probleem met het plaatsen van een bestelling?
Lukt het online bestellen niet? Mail ons dan uw bestelling door, vergeet u uw adres niet! Wij voeren de bestelling dan voor u in. U kunt mailen naar info@volare.nl

Ik kan een speciaal artikel niet vinden
Mocht u nog vragen hebben over onze overige artikelen, mail ons dan op info@volare.nl

Hoe was ik bedrukte artikelen?
Bedrukte artikelen dienen altijd binnenste buiten gewassen en gestreken te worden.

Wat voor materiaal heeft de bedrukking?
Wij gebruiken Flexfolie voor het personaliseren van de artikelen waarbij staat dat ze bedrukt worden. Bedrukte artikelen altijd binnenste buiten wassen en strijken.

Waar is mijn bestelling?
U kunt u iedere stap van uw bestelling volgen aan de hand van het track and trace nummer dat u per email heeft ontvangen

Ik heb het verkeerde afleveradres ingevuld.
Bel direct of mailt direct dan kunnen wij het adres nog veranderen. Wanneer u de status verzonden heeft ontvangen kunnen wij het adres niet meer veranderen.

Hoe moet ik mijn bestand aanleveren?
Wij ontvangen het liefst een Adobe illustrator bestand in CS6

Wanneer zijn mijn bestanden goedgekeurd?
U krijgt van ons altijd een bericht of de bestanden bruikbaar zijn.

Hoe plaats ik een bestelling?
Wil je een bestelling bij ons plaatsen volg dan deze eenvoudige stappen:
– Kies je product
– Stel deze samen
– Voeg het toe aan de winkelwagen
– Kies de betaalwijze en het afleveradres controleer het afleveradres goed.
– Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met een orderbevestiging.

Mijn vraag staat er niet bij.
Staat uw vraag hier niet bij neem contact met ons op 015-2615938 of mail info@volare.nl